درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب ان لذت کامل رو ببرین.اگه هم اطلاعات بیشتری راجع به من میخواین تو قسمت پروفایل نوشته.ممنون
موضوعات



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 109184
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


گروه شعبده بازی black cats (میبد)
شعبده بازی و سرگرمی
پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:, :: 11:17 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام به همه ، امروز با یک شعبده ی درخواستی از طرف یکی از بازدیدکنندگان به نام عماد آمدیم ، که در تاپیک سایت درخواست داده بود که راز رد شدن دو عدد کش از هم را بگذاریم که هم اکنون این مطلب به افتخار ایشون است. در این کلیپ شعبده باز معروف کانادایی Jay Sankey به شما می آموزد که چگونه مانند دیوید کاپرفیلد دو کش را از هم رد کرده و همه را به تعجب وا دارید. در این شعبده شما نیاز به هیچ گونه وسیله جز دو عدد کش معمولی ندارید. در این شعبده ، شعبده باز دو کش صد در صد معمولی را از تماشاچی قرض گرفته و به همه نشان می دهد. بعد این دو کش را داخل هم کرده و کاملا نشان می دهد که در هم رفته و هیچ راه جدایی وجود ندارد. ناگهان کمی با کش بازی کرده و در کمال تعجب ، ناگهان این دو کش از هم جدا می شوند ! این شعبده توسط دیوید کاپرفیلد هم اجرا شده که در ادامه مطلب می توانید به صورت رایگان راز این شعبده را دانلود کنید.

 

http://s1.picofile.com/file/7358246983/Rubber.jpg

 

** راز این شعبده در ادامه مطلب ... **



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:, :: 11:15 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام دوستان عزیز ، امروز با یک شعبده ی جالب دیگر آمده ایم. در این کلیپ که بخشی از مجموعه Cups And Ball توسط Michael Ammar است ، شما یک شعبده بازی جالب با توپ و لیوان یاد می گیرید. در این شعبده که Two - None - Two نام دارد ، شما به یک جابجایی توپ زیر لیوان می پردازید که با بقیه روش ها متفاوت است و محبوبیت خاصی دارد. و پیشنهاد می کنیم که حتما راز این شعبده را دانلود کرده و با لیوان های معمولی انجام دهید و شگفتی بی آفرینید. فقط تمرین را فراموش نکنید.

 

http://s2.picofile.com/file/7359892575/Cups_And_Ball.jpg

 

** راز این شعبده در ادامه مطلب ... **




ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:شعبده,رایگال,دانلود, :: 11:12 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام دوستان عزیز ، امروز با یک شعبده دیگر آمده ایم. شعبده ای جالب که می توانید به راحتی اجرا کنید. این شعبده Formal Affair نام دارد که ترجمه آن " امر و دستور رسمی " می شود. در این شعبده که توسط Jay Sankey آموزش داده می شود ، شما یک قاشق کاملا معمولی و همینطور یک پارچه کاملا معمولی را از تماشاچی قرض می گیرید. قاشق را به همه نشان داده و روی پارچه میگذارید ؛ پارچه را روی دست خود گذاشته و گوشه های آن را تا وسط تا کرده تا کسی نتواند به قاشق دست بزند. سپس پارچه را به تماشاچی می دهید تا آن را بگیرید و یا پارچه را روی میز بگذارد. در این جا حتی تماشاچی می تواند پارچه را گرفته و به پشت خود ببرد. بعد شما چند تا کارت ویزیت از جیب خود بیرون می آورید ؛ بر روی اولین کارت ویزیت شما یک قاشق معمولی و صاف را کشیده اید. برای اینکه ثابت کنید بعد از شعبده این کارت ویزیت عوض نمی شود ، به تماشاچی یک خودکار یا ماژیک می دهید تا روی کارت را امضا کند. بعد کارت را برداشته و روی کارت تمرکز می کنید و کارت را تا می کنید و میگویید من قاشق را خم کردم. کارت را روی میز میگذارید و به تماشاچی می گویید تا داخل دستمال را نگاه کند ؛ تماشاچی که انتظار یک قاشق سالم که به او قرض داده است را دارد ؛ می بیند قاشق درون پارچه که در دست خودش بوده خم شده است ! سپس شعبده باز به کارت ویزیت اشاره می کند ؛ تماشاچی کارت ویزیت را میبیند. قاشقی که شعبده باز کشیده بود و سالم و صاف بود ، هم اکنون کج و خم شده است ! حتی برای اینکه ثابت شود کارت عوض نشده ، تماشاچی امضا خود را هم می بیند ! شما پس از دانلود راز این شعبده ، به راحتی و بدون نیاز به هیچگونه وسیله ، می توانید این شعبده را اجرا کنید.

 

http://s3.picofile.com/file/7390839244/Formal_Affair.jpg

 

** راز این شعبده در ادامه مطلب ... **



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:, :: 11:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام به همه ی دوستان ، در این مطلب ما می خواهیم راز خم شدن از پشت را بگذاریم. چندی پیش ، این شعبده را به صورت مسابقه گذاشتیم که آقای علی نیکان برنده این مسابقه شدند و جایزه برایشان ارسال شد. هم اکنون می خواهیم راز این شعبده بازی را به صورت رایگان برای اولین بار در ایران بگذاریم. در این شعبده که چندین ماه رونق یوتوب بوده و از پر بازدید ترین کلیپ های یوتوب حساب می شود ، شعبده باز از پشت خم می شود و روی هوا می خوابد ، در حالی که فیلم بردار برای تایید این که نخی به وی وصل نیست دستان خود را در اطراف شعبده باز تکان می دهد. این شعبده بازی نیاز به وسیله نداشته و شما به راحتی می توانید این شعبده را در فضای باز مانند باغ اجرا کنید.

 

http://s3.picofile.com/file/7391666555/Levitation_Magicweb4.jpg

 

دانلود یا تماشای آنلاین اجرای این شعبده با حجم 4.8 مگابایت :

http://www.picofile.com/content/images/download_button.gif

** راز این شعبده در ادامه مطلب ... **



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:, :: 10:59 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام دوستان عزیز ، امروز با یک مطلب دیگر آمده ایم. این شعبده بازی پول راحت ( Easy Money ) نام دارد. در این شعبده شما یک چاقو همراه خود دارید که می گویید این چاقو مخصوص بوده و یک ماشین تولید پول است. بعد شما دو طرف این چاقو را نشان می دهید که خالی است. سپس یک سکه از روی میز برداشته و یک طرف این چاقو می گذارید ، جادو می کنید و دو طرف چاقو سکه ظاهر می شود ، یک سکه دیگر هم برمیدارید روی چاقو می گذارید ( این سکه ها با کش به چاقو وصل اند ) ، سپس باز هم دو طرف چاقو سکه ها ظاهر می شوند ، یعنی شما هم اکنون 4 سکه دارید ، شعبده باز برای اینکه ثابت کند واقعا 4 سکه وجود دارند ، هر 4 سکه را از کش در می آورد و به تماشاچی می دهد ، در آخر دوباره دو طرف خالی را نشان می دهد ، دست خود را روی چاقو می کشد و یک اسکناس ظاهر می شود ، اسکناس را به تماشاچی می دهد تا از واقعی بودن آن مطمئن شود. شما می توانید این شعبده بازی را با دو کش ، یک چاقو  ، چهار سکه ، و یک اسکناس به زیبایی بدون نیاز به وسیله انجام دهید.

 

http://s3.picofile.com/file/7406577846/Easy_Money_Pic_Magicweb4.jpg

 

** راز این شعبده در ادامه مطلب ... **



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:, :: 10:56 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام دوستان عزیز ، امروز با یک شعبده ی دیگر آمده ایم که امیدواریم خوشتان بیاید. در این شعبده ، شعبده باز یک قوطی سیگار با خود دارد که سیگار پلمب است و سلیفون دور تا دور آن را فرا گرفته است. شعبده باز ته جعبه سیگار را سلیفونش را پاره می کند ؛ و به همه نشان می دهد که هیچ گونه چسبی وجود ندارد. سپس کمی جادو کرده و سیگار را مثل اولش پلمب می کند و سلیفونش سالم می شود. این شعبده بازی ، یک شعبده بازی جالب است که بدون نیاز به وسیله و فقط با داشتن یک جعبه سیگار می توانید اجرا کنید و شگفتی بیافرینید. این شعبده بازی در بسیاری از سایت ها و فروشگاه ها به صورت فروشی است. به عنوان مثال آقای حمیدرضا موسوی این شعبده را با قیمت بالا می فروشند ولی هم اکنون برای اولین بار می توانید راز این شعبده را به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

http://s3.picofile.com/file/7408072361/Sigar.jpg

 دانلود ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:, :: 10:53 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام دوستان عزیز ، امروز با یک مطلب جالب دیگر آمده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید ؛ در این شعبده ، شعبده باز یک پارچه دارد که به همه نشان می دهد ؛ این پارچه را کمی تکان می دهد ، هر دو دست خود را خالی نشان می دهد و کار خود را شروع می کند. پارچه را کمی تکان داده و ناگهان رها می کند ، انگار لیوانی زیر آن ظاهر شده است ! پارچه را کنار می کشد و یک لیوان با محتوای آب را به همه نشان می دهد ، حتی برای اثبات واقعی بودن آب ، آن را می نوشد و حتی به تماشاچی هم می دهد تا آن را بنوشند ، سپس پارچه را نیز خالی نشان داده و دور می اندازد. شما می توانید این شعبده را با هر نوع مایعی ( آب ، آبمیوه ، دلستر ، نوشابه و ... ) به راحتی و بدون نیاز به وسیله انجام دهید. فقط تمرین را فراموش نکنید.

 

http://s1.picofile.com/file/7461324294/Appearign_A_Glass_Magicweb4.jpg




ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:, :: 10:49 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام دوستان عزیز ، امروز با یک شعبده ی دیگر آمده ایم که امیدواریم که از آن لذت ببرید. در این شعبده بازی ، شعبده باز یک کارت ویزیت و یک طناب با خود دارد و هر دو را به تماشاچی جهت کنترل می دهد. سپس نشان می دهد که وسط کارت ویزیت یک سوراخ وجود دارد. طناب را از وسط کارت ویزیت رد می کند و نشان می دهد که کارت ویزیت در کنارش هیچ گونه پارگی وجود ندارد و فقط در وسط آن یک سوراخ وجود دارد. سپس روی این طناب که وسطش کارت ویزیت است ؛ پارچه ای می اندازد. سپس کمی جادو کرده و این کارت ویزیت را سالم از طناب بیرون می آورد. شما می توانید این شعبده را به راحتی بدون نیاز به وسیله اجرا کنید.

 

http://s3.picofile.com/file/7409360000/Merger_Magicweb4.jpg



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:شعبده بازی,حلال,حرام,, :: 7:40 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

درابتدا هنرشعبده بازی چیست ؟

شعبده بازی هنری است تلفیقی از تندی دست خطای دید ومحاسبات ریاضی وشیمی .هیچ شعبده بازی قدرت فرا زمینی ندارد واصولا شعبده بازی تندی دست وخطای دید است که برای سرگرمی بکار میرود.نظر مقام معظم رهبری درخصوص شعبده بازی .

آیت الله خامنه اى: شعبده بازى حرام است ولى بازى‏هایى كه در آن سرعت حركت و تردستى وجود دارد (و به عنوان نمایش و سرگرمى انجام مى‏گیرد) و شعبده محسوب نمى‏شود، اشكال ندارد./اجوبة الاستفتائات، س ۱۲۲۹(که هر اینجانبه نمایشی است وجنبه سرگرمی دارد )

بقیه ادامه مطلب برای همه...



ادامه مطلب ...


جمعه 20 / 10 / 1391برچسب:, :: 5:22 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

رد کردن سکه از میز.....

 

دانلود ادامه مطلب......



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ***عشق***
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گروه شعبده بازی black cats میبد و آدرس magicmobin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.