درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب ان لذت کامل رو ببرین.اگه هم اطلاعات بیشتری راجع به من میخواین تو قسمت پروفایل نوشته.ممنون
موضوعات



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 109184
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


گروه شعبده بازی black cats (میبد)
شعبده بازی و سرگرمی
یک شنبه 22 / 10 / 1391برچسب:, :: 3:54 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام دوستان عزیز ، این دفعه ما راز شعبده ی خوردن بند کفش ( طناب ) را گذاشتیم. این شعبده به صورتی است که شعبده باز یک طناب به همراه دارد و یا طنابی را از تماشاچی قرض گرفته و به همه نشان می دهد ، آن را گره زده و گره را در دهان خود می گذارد. ناگهان گره را می خورد !! دیگر گره ای بر روی بند نیست و شعبده باز گره را خورده است ! بعد ناگهان یک فوت کرده و ناگهان گره دوباره روی بند ظاهر می شود ! این شعبده بازی جالب بوده و میتوانید با کمی تمرین بدون نیاز به وسیله انجام دهید. قابل توجه است که این شعبده در Magic School به قیمت 4.95 دلار فروخته می شود که ما آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم.

 

قیمت اصلی : 4.95 $

 

http://s1.picofile.com/file/7248972903/Eat_Shoelace_Magicweb4.jpg

 

دانلود در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 / 10 / 1391برچسب:, :: 3:53 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام دوستان. در این کلیپ شما یک شعبده با روزنامه یاد می گیرید. ابتدا 4 عدد روزنامه را نشان می دهید که هر یک از هم کوچک تر هستند. شعبده باز همه این روزنامه ها را تا کرده است و همه را داخل یک روزنامه بزرگ می گذارد. روزنامه ها را همه را نشان می هد و خالی هستند ناگهان روزنامه ها را دوباره تا کرده و می بندد. جادو می کند و دوباره روزنامه ها را باز می کند. روزنامه اولی داخلش روزنامه است ، باز هم داخل بعدی روزنامه هست و بعدی نیز داخلش روزنامه است ؛ ولی بعدی که قبلا خالی نشان داده بوده را باز می کند. غیر قابل باور است دو عدد ورق در آن ها ظاهر شده است. این شعبده نیاز به وسیله نداشته و شما راحت در خانه میتوانید انجام دهید. موفق باشید

 

http://s2.picofile.com/file/7273140000/Roozname_magicweb4.jpg

 

** دانلود در ادامه مطلب ... **

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 / 10 / 1391برچسب:, :: 3:51 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام به همه دوستان عزیز. در این شعبده شعبده باز شروع به انجام شعبده با سکه می کند. سکه را در درست چپ خود گذاشته و به دست راست خود انتقال می دهد. دو سکه را در دست چپ و هر دو را به دست راست منتقل می کند و همینطور با سکه ها بازی می کند و باعث شگفتی تماشاچیان می شود. این شعبده بازی فقط با دو سکه و به روشی جالب انجام می گیرد و نیازی به وسیله نداشته و شما با کمی تمرین میتوانید مانند فیلم این شعبده را اجرا کنند. تمرین را فراموش نکنید. موفق باشید.

 

http://s2.picofile.com/file/7273169672/Coin_Magic_Magicweb4.jpg

 

** دانلود در ادامه مطلب ... **



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 / 10 / 1391برچسب:, :: 3:50 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام دوستان. در این کلیپ شما می آموزید که چگونه کارت اول را به روی میز و یا به هوا پرتاب کنید. به صورتی که کارت اول خودش به هوا یا روی میز پرتاب می شود و شما فقط با یک تکنیک ساده میتوانید کارت ها را وادار کنید که به هوا یا میز پرتاب شوند. از این تکنیک میتوانید در انواع شعبده های خود استفاده کنید و به جای برداشتن کارت و یا گذاشتن آن روی میز ؛ کارت خودش به روی میز یا هوا پرتاب می شود. این کار شعبده بازی نبوده و تکنیک XCM با کارت می باشد که در شعبده بازی بسیار کاربرد دارد. حتما تمرین کنید تا کار را به درستی انجام دهید. موفق باشید

 

http://s1.picofile.com/file/7276398816/Bockle.jpg

 

** دانلود در ادامه مطلب ... **



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 / 10 / 1391برچسب:, :: 3:48 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام دوستان. در این شعبده ، شعبده باز یک بطری شیشه ای در دست دارد و به همه نشان می دهد. داخل بطری یک ورق هست. شعبده باز میخواهد ورق را بیرون بی آورد. برای همین درب را باز می کند. موقع باز کردن درب ؛ اندازه درب 3 برابر بزرگ تر می شود ! و دیگه نمیتوان درب را داخل بطری کرد. آنگاه شعبده باز مورد تشویق قرار گرفته و ورق داخل بطری که هر چیزی میتواند باشد ( پیشگویی ، فال و ... ) را افشا کرده و به همه نشان می دهد. این شعبده جالب بوده و خود نیز یک شعبده بوده ولی میتوانید به عنوان تکمیل کننده اجرا خود استفاده کنید ؛ به عنوان مثال پیشگویی شما داخل بطری است و موقع بازکردن درب بطری ، درب بزرگ می شود. تمرین را فراموش نکنید. موفق باشید.

 

http://s2.picofile.com/file/7278227418/Bootri_Magicweb4.jpg

 

** دانلود در ادامه مطلب ... **



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 / 10 / 1391برچسب:, :: 1:18 قبل از ظهر ::  نويسنده : مبین

در این شعبده شما یاد می گیرید که دستان خود را خالی نشان داده و سکه ای فرضی را به هوا پرتاب کنید. و سکه را در هوا گرفته و روی دست خود بگذارید ! شما یک سکه در هوا ظاهر کرده اید ! دوباره سکه را برداشته و پرتاب می کنید ولی در هوا باز هم ناپدید می شود ، چند دقیقه ایستاده و آن را درهوا گرفته و روی دست خود می گذارید. این شعبده بسیار ساده و جالب بوده و با روشی متفاوت می باشد.

 

http://s1.picofile.com/file/7287854622/Invisible_Flip_Magicweb4.jpg 

 

** دانلود در ادامه مطلب ... **

ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 / 10 / 1391برچسب:, :: 1:3 قبل از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام به همه. در این کلیپ شما یک قاشق دارید و به تماشاچیان جهت کنترل قرض می دهید. بعد قاشق را در دست خود گرفته و ناگهان دست خود را باز می کنید. غیر قابل باور است ، قاشق نمی افتد و به دست شما چسبیده است ! انگار دست شما آهنربا است و قاشق آهن ! قاشق در هوا مانده است. و شعبده باز قاشق را از دست خود جدا کرده و دوباره جهت کنترل به تماشاگران می دهد. شما میتوانید با کمی تمرین این شعبده را با اجسامی همچون : قاشق - چنگال - نی - مداد - خودکار و ... اجرا کنید.

 

** دانلود در ادامه مطلب ... **

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:, :: 11:31 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

وی میز شعبده باز یک تخم مرغ توی ظرف مخصوص آن به چشم می خورد.شعبده باز بی آنکه از اصل موضوع صحبت کند،جلوی سن از تماشاگران یک انگشتر امانت می گیرد.سپس آن را توی تخم مرغ فرو می کنید! تپانچه را آتش می کند ، اما تخم مرغ نمی شکند! فاتحانه تخم مرغ سالم را جلوی سن می آورد، و آن را رو به نور لامپ گرفته و می گوید: بلی انگشتری توی آن قرار دارد! و حتی از یکی دو نفر از تماشاگران خواهش می کند،جلوتر بیایند ، و آن را به دست بگیرند،و ببینند که تخم مرغ سالم اس.و آن وقت چکش بزرگی را،که روی میز است، بر می دارد،و بدون آنکه به تخم مرغ دست بزند،آرام آرام با چکش به سر آن می نوازد. تخم مرغ می شکند. یک سیم آهنی به طول تقریبی نیم متر بر می دارد،که سر آن خمیده است.آن را توی تخم مرغ شکسته فرو می برد ، و بالاخره با غرور تمام انگشتر را از توی تخم مرغ بیرون می کشد! و بی آنکه دست به آن بزند،به صاحبش تسلیم می دارد،و شگفتی می آفریند.

 

http://s1.picofile.com/file/7300392468/Ring.jpg

 

** راز این شعبده در ادامه مطلب ... **



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:, :: 11:27 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

با سلام دوستان عزیز ، در این مطلب شما می آموزید که چگونه با نیروی ذهن خود یک نی را حرکت دهید و همه را به تعجب وا دارید. در این شعبده ، شعبده باز یک نی یا یک مداد را از تماشاچیان قرض گرفته و به همه می دهد تا از معمولی بودن آن اطمینان حاصل کنند. سپس نی یا مداد را پس می گیرد و روی میز می گذارد. و شروع می کند و درباره نیرو های درونش و نیروی تلکنزی ( حرکت دادن اجسام ) خود صحبت می کند. ناگهان می گوید الان میخواهم یک نمونه از نیروی خودم را به شما نشان دهم. بعد به مداد یا نی نگاه کرده. خم شده و روی نی یا مداد تمرکز می کند ، دستش را چند بار دور مداد می چرخاند و ناگهان مداد یا نی حرکت کرده و همه متعجب می شوند ! هیچ چیزی به نی یا مداد وصل نیست ، نه نخی و نه چیزی ! ولی نی یا مداد تکان خورده و به جلو می آید ! آیا این قدرت روح و ذهن است ؟ همه چیز در ادامه مطلب افشا می شود.

 

http://s2.picofile.com/file/7331007953/Straw.jpg

 

** راز این شعبده در ادامه مطلب ... **



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:, :: 11:25 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

میخواهیم امروز راز شعبده ی Clutch را از طراح حرفه ای و معروف Oz Pearlman بگذاریم. این شعبده که در سایت های خارجی و ایرانی با قیمت های بالا فروخته می شود را حالا میتوانید برای اولین بار در ایران به صورت رایگان دانلود نمایید. این شعبده با قیمت 20 $ در وبسایت های خارجی و با قیمت 10 تومان در وب سایت های ایرانی فروخته می شود که هم اکنون می توانید به صورت رایگان از وبلاگ ما دانلود نمایید.

 

در این شعبده ، شعبده باز یک دسته کارت صد در صد معمولی را از تماشاچی قرض میگیرد ، تماشاچی دسته کارت را مخلوط کرده و بر می زند ، یک کارت را برداشته ، حفظ کرده و سرجایش می گذارد. دسته کارت داخل جعبه کارت گذاشته می شود ، جعبه کارت کاملا بسته است ، تماشاچی جعبه کارت را داخل جیب خود می گذارد. شعبده باز دست به کار می شود ؛ تماشاچی تایید می کند که داخل جیبش جز جعبه کارت درب بسته هیچی وجود ندارد ، شما دو دستتان را کاملا خالی نشان می دهید و همه از زوایای مختلف شما را می بینند ، آستین های خود را بالا می زنید ؛ شما دست کاملا خالی خود را داخل جیب تماشاچی می کنید در کمتر از یک ثانیه دست خود را بیرون میارید ، داخل دست شما یک کارت است ! این همان کارت انتخابی تماشاچی است ! حتی به تماشاچی می گویید تا جعبه کارت را کنترل کند ؛ غیر قابل باور است ، جعبه کارت هنوز بسته است و دست نخورده است !

 

قیمت اصلی : 19.95 $ ( بازدید کنید )

 

http://s2.picofile.com/file/7354263224/7665e.jpg


** راز این شعبده در ادامه مطلب ... **

 



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ***عشق***
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گروه شعبده بازی black cats میبد و آدرس magicmobin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.