درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب ان لذت کامل رو ببرین.اگه هم اطلاعات بیشتری راجع به من میخواین تو قسمت پروفایل نوشته.ممنون
موضوعات



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 109178
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


گروه شعبده بازی black cats (میبد)
شعبده بازی و سرگرمی
شنبه 26 / 10 / 1391برچسب:, :: 1:29 قبل از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام دوستان عزیز ، حتما یکی از اجرا های آقای دیوید کاپرفیلد را دیده اید که او داخل یک جعبه می رود و قدش کوتاه میشود. ما امروز میخواهیم راز این شعبده را به صورت یک کتاب الکتریکی برای شما فاش کنیم. زبان این کتاب فارسی یا انگلیسی نیست ( دقیقا نمی دانم چه زبانی است ). ولی از روی عکس ها میتوان راز را فهمید. پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید.

 

راز این شعبده در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


شنبه 26 / 10 / 1391برچسب:شعبده,چاه,دانلود,رایگان,, :: 1:28 قبل از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام دوستان عزیز ، من در این مطلب می خواهم اقدام به افشای یک شعبده ی حرفه ای کنم. حتما یکی از اجرا های آقای کریس آنجل را دیده اید که او از یک چاه بیرون می آید و چاه فاضلاب را مثل ورق کاغذ لوله می کند و با خود می برد !! ما در ادامه مطلب راز این شعبده را برای شما افشا می کنیم. راز این شعبده توسط گروه مجیک وب آماده شده ، پش لطفا و لطفا کپی نکنید ، و اگر هم می کنید ، منبع را بنویسید. با تشکر

راز این شعبده در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...


شنبه 26 / 10 / 1391برچسب:کتاب,دانلود,شعبده,رایگان, :: 1:22 قبل از ظهر ::  نويسنده : مبین

سلام دوستان عزیز ، امروز من یک کتاب گذاشتم که در آن 110 شعبده با وسایل روزمره آموزش داده می شود. تمامی شعبده هایی که در این مجموعه آموزش داده می شود به راحتی می توان اجرا کرد. فقط مشکلی کوچکی که دارد این است که زبان آن انگلیسی است. ولی بیشتر شعبده ها را می توان از عکس آن فهمید. پیشنهاد می کنم حتما این کتاب را دانلود کنید و بخوانید.

دانلود ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


سه شنبه 24 / 10 / 1391برچسب:, :: 4:49 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

عدد ذهن تماشاچی رو حدس بزنید

اموزس ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 / 10 / 1391برچسب:, :: 4:14 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

http://s2.picofile.com/file/7141914408/Ghoti.jpg

در این کلیپ ماسک ( ول والنتینو ) اقدام به افشای یک شعبده جالب با قوطی می کند. او یک قوطی در دست دارد و آن را گرفته است. ناگهان جادو می کند و آن را رها می کند. غیر قابل باور است ؛ قوطی در هوا معلق مانده و در حال پرواز هست. این کلیپ به شما آموزش می دهد تا چگونه مانند شعبده بازان این کار را انجام دهید.

 دانلود ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 / 10 / 1391برچسب:, :: 4:10 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

در این کلیپ Jay Sankey یک شعبده ی جالب با طناب را اجرا می کند ، او وسط طناب را گره می زند و گره را از وسط طناب گرفته و به پایین می آورد !! بعد گره را از داخل طناب در آورده و با یک فوت گره را غیب و ناپدید می کند. این شعبده برای اجرا فقط به یک طناب نیاز دارد.

راز این شعبده را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

شما میتوانید اجرا این شعبده را آنلاین ببینید و یا دانلود کنید. و میتوانید راز شعبده را در ادامه مطلب دانلود کنید.

برای تماشای آنلاین و دانلود اینجا کلیک کنید ( با حجم 1.9 مگابایت )

راز این شعبده در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 / 10 / 1391برچسب:, :: 4:4 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

http://s2.picofile.com/file/7165703224/Dastmal.bmp

در این کلیپ شما یک شعبده ی جالب با دستمال میاموزید ، شما یک دستمال از تماشاچی قرض گرفته و آن را مچاله کرده و داخل دست خود گذاشته و دست خود را مشت می کنید ؛ به طوری که سر دستمال بیرون است و دیده می شود ، شعبده باز این سر که بیرون است و دیده می شود را پاره کرده ، ناگهان به سمت دستان خود فوت کرده و دستمال داخل دستش ناپدید می شود ! شما میتوانید این شعبده را پس از دریافت و تماشا این کلیپ به راحتی بدون نیاز به وسیله و با وسایل ساده انجام دهید.

 

راز این شعبده در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 / 10 / 1391برچسب:, :: 4:2 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

http://s2.picofile.com/file/7169171498/Namzad_criss.jpg

کریس آنجل شعبده باز 43 ساله ، برای اولین بار در سال 2002 با دوست خود که سال ها با او دوست بود به نام خانم JoAnn Winkhart ازدواج کرد. و این دو زوج در سال 2002 با هم ازدواج کردند. ولی متسفانه این ازدواج فقط 4 سال به طول انجامید و کریس آنجل و JoAnn Winkhart در سال 2006 از هم جدا شدند. کریس آنجل نامزد خود را ( ساندرا گونزالز ) 4 سال پیش در برنامه خود ملاقات کرده بود. که در این برنامه عروس خود را با 5 قیراط الماس و حلقه های تیتانیوم سوپرایز کرد. این رابطه از آن سال تا حالا به طول انجامیده و در سال 2011 ( September 7, 2011 ) کریس آنجل ، ساندرا گونزالز ( Sandra Gonzalez ) را به صورت رسمی نامزد خود اعلام کرد.

در حال حاضر هیچ منبع رسمی زمان ازدواج این دو زوج را اعلام نکرده.

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب برای همه ...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 / 10 / 1391برچسب:, :: 3:59 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین
شعبده بازی یک نوع هنر و علم هست که توسط یک فرد که تسلط کامل به روش آنها دارد و دارای سرعت عمل بالایی هست انجام می گیرد که به او شعبده باز می گویند. هنر شعبده بازی هنری ظریف و بی کران می باشد که شامل علوم : فیزیک ، شیمی ، ریاضی ، حقه و سرعت دست و پنهان کاری توسط وسیله و دست می باشد. شعبده بازی مانند هنرهای دیگر شامل ، نقاشی ، خوانندگی ، طراحی و .. یک هنر کامل و بی کران می باشد. شعبده بازی از وقتی که بشر دست راست و چپ خود را شناخت ، بوده و شعبده بازان قدیم به علت پنهان کاری بسیار به جادوگر معروف بودند و به دلیل اینکه راز های خود را افشا نمی کردند ، دیگران آن را نیرو می دانستند.

ادامه مطلب برای همه باز...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 / 10 / 1391برچسب:, :: 3:55 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

ر این کلیپ یک شعبده ی ساده برای دوستان مبتدی افشا می شود. در این شعبده ، شعبده باز یک سکه را روی میز می گذارد. روی آن نمکدان می گذارد و می گوید که میخواهد سکه زیر این نمکدان را غیب کند برای این روی آن دستمال می کشد. ناگهان دستمال را فشار داده ، غیر قابل باور است ! نمکدان غیب شده ! ولی سکه سر جایش هست ! ناگهان شعبده باز نمکدان را از زیر میز بیرون می آورد ! همه در حیرت اینکه شعبده باز چگونه نمکدان را از میز عبور داده است ! این شعبده نیاز به وسیله نداشته و دوستان بعد از دانلود راز با کمی تمرین می توانند شعبده را اجرا کنند. موفق باشید

 

http://s2.picofile.com/file/7192425799/Salt_Vanish_Magicweb4.bmp

دانلود این شعبده با حجم 4.6 مگابایت در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ***عشق***
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گروه شعبده بازی black cats میبد و آدرس magicmobin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.